martes, 22 de enero de 2008

L'ASSOCIACIO DE VEÏNS DE CAN MASSUET TAMBÈ HA PRESENTAT AL.LEGACIONS PER LA CANTERA KM5

Avui he rebut de la Generalitat una noticia que m’ha agradat molt,desprès de la insistència de Som del Poble amb el problema de la Cantera, a l’Octubre l’Associació de Veïns va presentar al·legacions,fora de període al igual que Som del Poble,per el tema de l’autorització ambiental,abans del Setembre Jo personalment varem tenir amb els representants de l’Associació de Veïns de Can Massuet una reunió per tenir un canvi d’impressions sobre la problemàtica de la Cantera el president de l’associació ens va manifestar que els temes de medi ambient els declinava a la Plataforma el Roure del que estan adherits;al nostre bloc varem penjar les al·legacions que presentaríem a la Generalitat amb data 19 de Setembre ,l’Associació ha decidit anar sola per el seu compte en aquest aspecte sense buscar el diàleg ni intercanvi amb Som del Poble bo i l’oferiment que vaig fer en el seu dia d’aportació personal i del partit per el que tingues a beure amb la Cantera, no tenir un canvi d’impressions bo i sabent que el tema de la Cantera era prioritari en la nostra actuació es avançar en dos bandes que no s’uneixen,crec humilment que l’intercanvi d’opinions no costa tant,també suposo que a tothom no li sobra el temps ,però bé,tinc la meva tesi sobre l’assumpte però legítimament la reservo perquè pot ser que sigui equívoca, per no ser demostrable objectivament.
Felicito a l’associació de veïns de Can Massuet per les al·legacions que ha presentat com a part interessada ,en coneixement meu només s’han entrat la de Som del Poble mes la de l’Associació,esperem que serveixi per l’objectiu que busquem.

No hay comentarios: