lunes, 29 de octubre de 2007

SENTIMENTS POLITICS MUNICIPALISTES.

Per respecte a companys de CDC de Dosrius ( CIU),no diré noms propis,però si circumstancies i fets. Tal dia com podria ser avui, jo vaig passar a ser de forma consensuada però fora de dret legal interior de tots els partits existents a L’estat , secretari del Comitè executiu de CDC a l’agrupació local de CIU a Dosrius,en part i molt agraït gracies al senyor Joan Serra.
La meva curta evolució va ser fruit del nucli dur i radical d’aquest partit a Dosrius, un exemple clar per la ciutadania del Poble analitzant el succeït a les últimes eleccions municipals,son no nomes els partits que van sorgir sinó la raó de fons,” Fer fora d’alcaldia al senyor Josep Jo “ ,però des de CIU, degut al que presideix el partit amb alguns que l’envolten en vot i parer,que té el seu valor humà, el que ha i han fet,mirant sempre per el bé del partit,però sense adonar-se’n que realment han fet el mal.....doncs això.
El que a títol personal em preocupa en termes secundaris es,que a CIU no existeix actualment un líder de futur,i no es per els joves,sinó per les aptituds dels mateixos.
CIU no ha sabut aprofitar els recursos potencials electorals que tenia en aquell moment,i aquest fet els passarà factura,temps al temps.........
En cap moment he dubtat ni dubto del senyor Lluis Homs,l’experiència sempre es un grau,però els temps canvien tant si volem com sinó,per que el temps va lligat a la gent que arribat el moment es tanca o s’obre un cercle polític,que cal veure.
En el moment que la democràcia interna dels partits sigui neta, arribi als militants d’un partit,i que la coherència, sentit comú i voluntat d’unió posseeixi CIU de Dosrius, el senyor Josep Jo del PSC tindrà dificultats per presidir Dosrius,però perquè això sigui així nomes cal una cosa :

“ Que tots els partits politics de Dosrius a nivell intern estiguin mes units,per la causa i objectiu. “

CRISTOBAL GARCIA

No hay comentarios: