lunes, 9 de julio de 2007

SANT CRISTOBAL

Dema es Sant Cristobal, patró dels conductors y festa major de premia.
La meva família,de costum en quant a posar noms, seguia la tradició del moment,el meu avi,de nom Cristobal Garcia Cano,va tenir sis fills,un d’ells el meu pare,de nom i en pau descansi, Jordi Garcia Ruiz,el meu avi amb el seu esforç va arrel.lar a Mataró una empresa de construccions,enderrocs i canalitzacions,avui en dia fruit de les rel.lacions familiars s’ha desglossat en altres empreses familiars treballant sobre l’origen del meu avi. La meva família porta sobre uns 40 anys treballant per l’ajuntament de Mataró,a part de la companyia d’aigües i la companyia de la llum. Ha canviat molt les formes i operativa de treball des de aquell temps fins hores d’ara. El meu nom es fruit del que va decidir el meu estimat pare,que no nomes era pare sinó amic i soci de vida. Demà es un dia històric i sentimental per mi;es barregen molts sentiments i situacions que son llei de vida per tothom,son d’aquests dies que el sol i la lluna s’uneixen en un sol estar per captivar recels humans. Del que fem malament en moments ,treure el positiu,del que errem i amb el temps reconeixem,treure el suc que ens té que portar a un nou conveni del que diuen el experts carpe diem. Sigui com sigui el que no podem obviar es que el present i futur, tenim que ser conscients de que tenim,que i perquè lluitem ,i que volem mantenir vigent per sentiment,coratge e il·lusió.
Felicitats a tots els de nom Cristobal.

No hay comentarios: