domingo, 30 de noviembre de 2008

BOLETS AMB FAMILIA

Encara es troben rovellons,el dimecres desprès de dinar vaig anar a buscar bolets (no es el primer dia) i vaig trobar un erol de deu rovellons de sang preciós,també vaig agafar cinc Pebràs tres cogomelles(paloma),aquest bolet el pebràs per saber si pica o no ell tens que tallar,si treu llet o com làtex pica sinó es l’autèntic,i si el talles i es torna la carn negra es una carbonera,dels que mes m’agrada agafar a mi es el moixernó blau o també l’hi diuen Pimpinella morada,evidentment no es com el pebràs ni el rovello o pinetell,però quant els trobes omples el cistellet,sempre estan en erols,bolets hi ha tot l’any però els tens que conèixer,bé no soc un expert però conec alguns,ara toca el fredolic entre d’altres,animo a la gent a sortir al bosc i aprofitar per fer un bon esmorzar amb companyia,avui he anat amb la meva filla,la mare i tres nebots a buscar bolets,em fet un bon esmorzar i hem trobat cinc rovellons,tres pebràs dues pimpinelles i deu moixernons blaus,tot això amb dues hores i mitja contant l’esmorzar ,bé animo a tothom ha anar a buscar bolets.

No hay comentarios: