martes, 18 de noviembre de 2008

PROJECTE DE CAN QUE?PROMESA ELECTORAL DE QUI?

L’administració de Dosrius encapçalada per el Sr. Excel·lentissim Josep Jo , té un projecte d’ Urbanització des de fa dies............. de Can Canyamars. Em pregunto varies coses.¿L’administració es lenta a criteri propi?¿Els tècnics els manen els politics?¿Quin paper juga l’alcaldia en la seva elaboració i posterior posta en marxa?¿Quant intervenen dos estaments de l’administració(Diputació - Ens Local) quines son les seves responsabilitats individuals envers projecte i desenvolupament?¿Quin estament dels dos marca els criteris de qualitat constructiva?¿Amb quines bases i criteris?¿s’adrecen correctament als afectats econòmicament per la infraestructura nova a construir?¿Informen a tots els afectats de forma legitima ,coherent e inequívoca de la repercussió que tenen econòmica?¿Poden fer una consulta popular als afectats per el Projecte antic i per el nou que s’establirà per saber que pensen els ciutadans?¿Explica el Sr. Jo d’on trauran els recursos econòmics per pal·liar l’aportació que per llei aportarà l’ens local?etc...................................... Jo ho tinc molt clar;y tu?

1 comentario:

Anónimo dijo...

SI (ho tinc clar) NO ( tot el reste)

JORDI FORT